Karrier

 
 
 

Jelenlegi szabad pozícióink:

 

Logisztikai és irodai asszisztens

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • kapcsolattartás a beszállítókkal és vevőkkel (angol nyelv ismerete szükséges)
  • árubeszerzés és készletfigyelés
  • partnereinktől történő megrendelések kezelése, feldolgozása, számlázásra előkészítése
  • logisztikai feladatok ellátása,
  • szolgáltatókkal való kapcsolattartás

A jelentkezővel szembeni elvárások:

  • angolnyelv-tudás társalgási szinten, mind szóban, mind írásban
  • MS Office programok felhasználó szintű ismerete
  • vállalatirányítási rendszerünkben történő munkavégzés gyors elsajátítása
  • kedves, gyors, precíz munkavégzés és problémamegoldó hozzáállás
     

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent a logisztikában való jártasság, az alapvető számviteli ismeretek és a műszaki kereskedelemben való jártasság, de nem elvárás.

 

Amit nyújtani tudunk:

  • Japán márka képviselete
  • fiatalos, jó hangulatú csapat, családias szellem
  • teljes munkaidő, versenyképes fizetés

 Munkavégzés helye:

  • 1155 Budapest, XV. Vasvári Pál utca 1.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Jelentkezés módja:

  • Jelentkezni fényképes, szakmai önéletrajzzal – a fizetési igény megjelölésével az allas--.at.--atlantiszklima.hu e-mail címre.