Karrier
Jelenlegi szabad pozícióink:
Logisztikai és irodai asszisztens
A leendő munkatárs feladatai:
- kapcsolattartás a beszállítókkal és vevőkkel (angol nyelv ismerete szükséges)
- árubeszerzés és készletfigyelés
- partnereinktől történő megrendelések kezelése, feldolgozása, számlázásra előkészítése
- logisztikai feladatok ellátása,
- szolgáltatókkal való kapcsolattartás
A jelentkezővel szembeni elvárások:
- angolnyelv-tudás társalgási szinten, mind szóban, mind írásban
- MS Office programok felhasználó szintű ismerete
- vállalatirányítási rendszerünkben történő munkavégzés gyors elsajátítása
- kedves, gyors, precíz munkavégzés és problémamegoldó hozzáállás
A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent a logisztikában való jártasság, az alapvető számviteli ismeretek és a műszaki kereskedelemben való jártasság, de nem elvárás.
Amit nyújtani tudunk:
- Japán márka képviselete
- fiatalos, jó hangulatú csapat, családias szellem
- teljes munkaidő, versenyképes fizetés
Munkavégzés helye:
- 1155 Budapest, XV. Vasvári Pál utca 1.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
Jelentkezés módja:
- Jelentkezni fényképes, szakmai önéletrajzzal – a fizetési igény megjelölésével az allas--.at.--atlantiszklima.hu e-mail címre.